3.10.10

Vessakummastuksia



Kello tulee täällä jo neljä, mutta minä se vain kukun ja säädän blogin kanssa. Tyhmä. No, ei ihmekään jos ei uni tule, kun nukuin kuitenkin puoli seiskaan tänään. Mutta mutta, koska kerta vielä valvon, voin hyvin kirjoittaa vielä toisen blogipostauksen tälle päivälle. (Tai tämä taitaa mennä oikeastaan jo huomisen piikkiin.)

Oon aina luullut et kummalliset vessankäyttöohjeet on japanilaisten yksinoikeus mut näemmä ei. Nämä kuvat on otettu juna-aseman vessassa ja kyllä ne absurdiudessaan pääsee melkein samalle tasolle japanilaisten kanssa. Lieneekö asemalla töissä japanilaisia?

Ohjeissa siis näytetään, miten vessanpöntöllä istutaan. Siihen lienee myös tarvetta, sillä kyseiseen vessaan on pöntön ylle viritetty metallitanko, ette kukaan voi nousta pöntön reunalle kyykkypissalle ja siten sotkea vessaa.









Siellä mä vessakopissa itekseni kuvailin noita tekstejä ja kikattelin. Mahtoivat paikalliset ihmetellä, et kuka hullu tuolla vessassa naureskelee :D

Oma suosikkini noista on "Don´t miss... Just piss on target." Entä teiän?

3 kommenttia:

  1. Aahhahaa!
    Mun favöriittini on ehdottomasti toi "kyykkypissanestolaite"...Mäkin luulin jo nähneeni aika paljon, mutta toi kyllä toi taas uutta katsantoa elämään!

    VastaaPoista
  2. Mä tykkäilen tosta rimmaavasta Don't blush... think nice... just flush.
    Tää on loistavaa...

    VastaaPoista
  3. Haha, mahtavaa! Tuo "Pleasant feeling.. no falling.." on myös hyvä :) Ainakaan ei voi enää väittää ettei tiennyt miten vessaa tulisi käyttää ;)

    VastaaPoista